Horizontální doprava v podzemí byla v zásadě řešena jako kolejová. V oblasti bývalých dolů l a II (j.č. 2, 4, 9, 15) byly používány důlní vozy s obsahem 0,65 m3 as rozchodem kolejí 450 mm, na dolech III a IV byly nasazeny důlní vozy s obsahem 1 m3 a s rozchodem 600 mm (na j. č. 11A do úrovně 14. p. byly provozovány vozy 0,65 m3 s rozchodem 600 mm). Pro dopravu sloužily jednak akumulátorové lokomotivy METALIST, trolejové lokomotivy TLD-10 a 7 Kr-1U.
Na všech hlavních těžních jámách (j.č. 15, 16, 11A, 19) byla pro zajištění vertikální dopravy osazena jak klecová, tak i skipová těžní zařízení, samotná klecová těžba byla provozována pouze na jámách č. 2, 4, 5, 9, 11 a 21. Jednotlivé těžní jámy byly v konečné fázi dobývacích prací osazeny těmito typy těžních strojů:
jáma č. 2 – 2BM -2500
jáma č. 4 – 2B -4009
jáma č. 5 – 2B -2006
jáma č. 9 – 2B -3508
jáma č. 11 – 2B -6118
jáma č. 11A – 2B -6118 (klec), – 2B -6118 (skip)
jáma č. 15 – 2B -6012 (klec), – 2B -6012 (skip)
jáma č. 16 – 2B -6118 (klec), – 2K -6008 (skip)
jáma č. 19 – 2K -3216 (klec), – 4K -4012 (skip)
jáma č. 21 – 2B -3508
V roce 1997 byla těžní zařízení provozována pouze na jámách:
č. 16 (klecové + skipové těžní zařízení) pro potřeby dopravy materiálu a lidí při dostavbě PZP do úrovně 22. patra
č. 11A (klecové + upravené skipové těžní zařízení) pro potřeby obsluhy čerpacích stanic a transformoven do úrovně 22. patra
č. 15 (klecové těžní zařízení) pro obsluhu a údržbu čerpacích stanic na 2. patře s možností dojezdu do úrovně 11. patra
Uvedená těžní zařízení byla současně s dokončováním výstavby PZP využívána i pro dopravu lidí, materiálu a zařízení, demontovaného při likvidačních pracech v podzemí.