K propadu povrchu silnice E 50 došlo 15.8. 1996. Jednalo se o propad v těsné blízkosti bývalého závodu Stříbro Rudných dolů Příbram s.p. Na místě bylo konstatováno, že k propadu došlo v místě křížení silnice č. I/5 a Prokopské štoly, tedy v místě, kde došlo k propadům povrchu již v minulosti. Z poznatků při řešení předchozích případů je zřejmé, že k propadu povrchu došlo v důsledku někdejší hornické činnosti a jedná se tedy o důlní škodu.
Prokopská štola je vyražena po žíle Bohaté požehnání od řeky Mže a navazuje na 3. staré patro jámy I. V terénu se propad důlních děl projevil propadnutím svahu odvodňovacího příkopu při jižní hraně silniční koruny v délce 4 m. Šířka otevřené propadliny byla 1,5 m, přičemž propadlina zasahovala dále pod vozovku a to minimálně do 2/3 šířky vozovky. Rozsah propadliny nebylo možné změřit pro nepřístupnost, rozměry byly pouze odhadnuty.
Řešením tohoto propadu vyústilo v realizaci prolití propadliny vodou a následného zafoukávání drceného kameniva frakce 08 – 16 mm. Po vytvoření souvislé vrstvy v propadlině (objem byl cca 20 m3) byla vytvořena betonová deska o tloušťce cca 250 mm (10 m3 betonu). Po dosažení dostatečné pevnosti betonové vrstvy bylo propadlina zaplňována zásypem kameniva, který byl zpevněn betonovými žebry.