1969 – ukončena těžba a obohacování zlatonosných rud v Jílovém u Prahy
1973 – ukončena těžba Cu rud v Tisové u Kraslic
1974 – ukončena těžba Pb-Zn rud ve Stříbře
1978 – ukončena těžba v provozu Březové Hory
1979 – ukončena těžba na úseku Bohutín provozu Březové Hory
21.11. 1990 – ukončena těžba na Cínovci (poslední vůz)
12.7. 1991 – ukončena těžba na dole Kaňk Kutná Hora (poslední vůz)
31.1.1991 – ukončení těžby na závodě Stannum v Horním Slavkově, poté provádění zajišťovacích a zabezpečovacích prací
30.7. 1992 – poslední vůz železné rudy v Čechách na dole Měděnec
30.9. 1992 – ukončena těžba na ložisku Harrachov (poslední vůz)
16.6. 1994 – ukončena těžba na ložisku Běstvina (poslední vůz)
30.6. 1994 – ukončena těžba na ložisku Moldava (poslední vůz)
31.12. 1994 – ukončena těžba na ložisku Jílové u Děčína 8. 6.1994 – poslední symbolický vůz fluoritu z českých ložisek
5.10. 1995 – do podzemí dolu Stannum (Huber) byl shozen věnec a tím byla definitivně ukončena těžební aktivita Rudných dolů Příbram, s. p.
Ukončení těžby na závodě Stannum v Horním Slavkově – 31.1.1991, pak se prováděly zajišťovací a zabezpečovací práce.
Děkuji za doplnění údajů, již jsou v textu.